Şikayet Yönetimi Politikamız

Wiyo, müşteri şikayetlerini kendini geliştirmek adına fırsat olarak benimser, her şikayet için gerekli görülen düzenleyici ve geliştirici aksiyonları alarak en kısa sürede şikayetini yanıtlar. Şikayetleri, ilk olarak mevzuata uygunluk olmak üzere, müşteri memnuniyeti ve gizlilik prensiplerine uygun çözüm yolları arayarak değerlendirir, ve bu süreci şirket kaynaklarını etkin bir şekilde kullanarak şeffaf ve adil bir şekilde yönetir.

Şikayetini Nasıl İletebilirsin?

Tüm talep ve şikayetlerini, 0532 757 9496 Wiyo Müşteri Hizmetlerini arayarak, info@wiyo.com.tr adresinden e-posta yoluyla veya internet sitemizdeki İletişim başlığı altında yer alan “Bize Ulaş” alanından iletebilirsin. Çağrı Merkezimiz hafta içi her gün ve cumartesi günleri 09.00-18.00 saatleri arasında müşterilerimize hizmet vermektedir. 

Şikayetim veya Talebim Nasıl Çözümlenir?

İletilen tüm talep ve şikayetler, türlerine göre belirlenen kategorilere ayrılarak kaydedilmektedir. İlgili talep ve şikayet, konunun uzmanı olan ekip arkadaşımıza en kısa sürede çözüm oluşturmak üzere iletilir. Tüm talep ve şikayetler şeffaflık, objektiflik, adillik, gizlilik, müşteri memnuniyeti, hesap verebilirlik ve sürekli iyileştirme çerçevesinde değerlendirilerek çözüme ulaştırılır. Şikayetlerin ve taleplerin geliş zamanları ve çözümlenme süreleri takip edilerek ve kayıtları tutulmaktadır. Ayrıca, Çağrı Merkezimizle yapılan tüm görüşmeler ve e-posta adresimizle yapılan tüm yazışmalar kayıt altına alınmaktadır.