Nasıl Hasar Bildirimi Yaparım?
Üst menüde yer alan "Hasar Bildir" adımına tıklayıp, yönlendirmeleri takip ederek hasar bildirimini kolaylıkla yapabilirsin.
Evraklarını e-posta ile ilettikten sonra hasar bildirimini titizlikle inceleyeceğiz.
İncelemeler tamamlandıktan sonra hasar ödemeni bizimle paylaştığın banka hesabına yapacağız.
DASK Zorunlu Deprem Sigortası için Önemli Uyarı
DASK Zorunlu Deprem Sigortası ürününe ait tüm hasar süreci DASK kurumu tarafından yönetilmekte olup, olası bir hasar durumunda ALO DASK 125 aranarak depreme ait bilgiler aktarılmalı, sonrasında DASK kurumuna hak sahibine ait kimlik fotokopisi ve güncel tapu evrakı iletilmelidir. Değerlendirme sonrasında tutarın kesinleşmesi ve evrakın tamamlanmasını takiben, sigorta bedelinin %2'sinin üzerinde olan tutar tazminat ödemesi olarak en geç 1 ay içerisinde yapılır.
Hangi Kanallardan Hasar Bildirimi Yapabilirim?
Wiyo Müşteri Hizmetleri | 0532 757 9496 |
Wiyo Hasar Hizmetleri Ekibi | MDS-TDS-PC@turkcell.entp.tgc |
Turkcell Dijital Sigorta A.Ş. KEP Adresi | turkcelldijitalsigorta.tebligat@hs03.kep.tr |
Hasar Dosyası Sorgulama
Lütfen bilgilerini gir