Nasıl Hasar Bildirimi Yaparım?

1. Adım: Başvuru
1. Adım: Başvuru

Hasar ihbarını 0532 757 9496 no.lu telefondan Wiyo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak yapabilirsin

3. Adım: İnceleme
3. Adım: İnceleme

Evraklarını info@wiyo.com.tr adresine ilettikten sonra hasar bildirimini titizlikle inceleyeceğiz

4. Adım: Ödeme
4. Adım: Ödeme

İncelemeler tamamlandıktan sonra hasar ödemeni bizimle paylaştığın banka hesabına yapacağız

DASK Zorunlu Deprem Sigortası için Önemli Uyarı

DASK Zorunlu Deprem Sigortası ürününe ait tüm hasar süreci DASK kurumu tarafından yönetilmekte olup, olası bir hasar durumunda ALO DASK 125 aranarak depreme ait bilgiler aktarılmalı, sonrasında DASK kurumuna hak sahibine ait kimlik fotokopisi ve güncel tapu evrakı iletilmelidir. Değerlendirme sonrasında tutarın kesinleşmesi ve evrakın tamamlanmasını takiben, sigorta bedelinin %2'sinin üzerinde olan tutar tazminat ödemesi olarak en geç 1 ay içerisinde yapılır.

Hangi Kanallardan Hasar Bildirimi Yapabilirim?

Wiyo Müşteri Hizmetleri0532 757 9496
Wiyo Hasar Hizmetleri EkibiMDS-TDS-PC@turkcell.entp.tgc 
Turkcell Dijital Sigorta A.Ş. KEP Adresiturkcelldijitalsigorta.tebligat@hs03.kep.tr 
İşlemde olan bir hasar dosyan mı var?

Hasar Dosyası Sorgulama

Lütfen bilgilerini gir