Nasıl Hasar Bildirimi Yaparım?

2. Adım: Hasarın Bildirilmesi
2. Adım: Hasarın Bildirilmesi

Üst menüde yer alan "Hasar Bildir" adımına tıklayıp, yönlendirmeleri takip ederek hasar bildirimini kolaylıkla yapabilirsin.

4. Adım: Evrakların İncelenmesi
4. Adım: Evrakların İncelenmesi

Evraklarını e-posta ile ilettikten sonra hasar bildirimini titizlikle inceleyeceğiz.

5. Adım: Hasar Ödemesi
5. Adım: Hasar Ödemesi

İncelemeler tamamlandıktan sonra hasar ödemeni bizimle paylaştığın banka hesabına yapacağız.

DASK Zorunlu Deprem Sigortası için Önemli Uyarı

DASK Zorunlu Deprem Sigortası ürününe ait tüm hasar süreci DASK kurumu tarafından yönetilmekte olup, olası bir hasar durumunda ALO DASK 125 aranarak depreme ait bilgiler aktarılmalı, sonrasında DASK kurumuna hak sahibine ait kimlik fotokopisi ve güncel tapu evrakı iletilmelidir. Değerlendirme sonrasında tutarın kesinleşmesi ve evrakın tamamlanmasını takiben, sigorta bedelinin %2'sinin üzerinde olan tutar tazminat ödemesi olarak en geç 1 ay içerisinde yapılır.

Hangi Kanallardan Hasar Bildirimi Yapabilirim?

Wiyo Müşteri Hizmetleri0532 757 9496
Wiyo Hasar Hizmetleri EkibiMDS-TDS-PC@turkcell.entp.tgc 
Turkcell Dijital Sigorta A.Ş. KEP Adresiturkcelldijitalsigorta.tebligat@hs03.kep.tr 
İşlemde olan bir hasar dosyan mı var?

Hasar Dosyası Sorgulama

Lütfen bilgilerini gir