Hasar ihbarın doğrultusunda cihazına ait hasar kaydını oluşturduk ✓
Artık cihazın için teslim sürecini başlatabilirsin 📦
Cihazını istersen IMEI numarası ile Turkcell İletişim Merkezlerinden, istersen de sana en yakın Yurtiçi Kargo şubesinden SMS ile paylaştığımız “Anlaşmalı Yurtiçi Kargo Kodu” ile ücretsiz olarak teslim edebilirsin.
- Cihazını teslim ederken, kargo sürecinde hasar görmemesi için gerekli önlemleri alarak paketlemesini özenle yapman gerektiğini hatırlatmak isteriz.
- Cihazını en hızlı şekilde geri alabilmek için, kargo şubesine teslim esnasında cihazının onarım sonrası sana teslim edilmesini istediğin adresi gönderici adresi olarak mutlaka eklemelisin.
- Eğer hasar kaydını oluşturmuş olmana rağmen cihazını teslim etmezsen, sürecin aksamaması için seninle sesli yanıt sistemimiz aracılığıyla 0532 757 9496 Wiyo Müşteri Hizmetleri hattımız üzerinden iletişime geçeceğiz.
- Cihazın teknik servise ulaştığında, ödeyeceğin katılım payı belirlendiğinde, onarım/değişim işlemleri tamamlandığında ve cihazını sana ulaştırmak için kargoya verdiğimizde seni farklı SMS’lerle bilgilendireceğiz.
Cihazıma Ait IMEI Bilgisini Nasıl Bulabilirim? 📱
Cihazına ait 15 haneli IMEI numarasını öğrenmek oldukça basit. Telefonunun arama ekranında *#06# tuşlayıp ardından “YES” tuşuna basman yeterli. Cihazın çalışmaz haldeyse veya numaraya ulaşamazsan pil yuvası, SIM kart yuvası, cihaz kutusu ya da cihazın faturasında da IMEI numarasını bulabilirsin.
Telefonum Çalındı 🦹 Ne Yapmalıyım?
Eğer hasarın hırsızlık kaynaklıysa, olayı öncelikle resmi makamlara bildirmen gerekli. En yakın polis ve/veya jandarma karakoluna başvurarak olaya ilişkin resmi bir başvuru yapman, hasarın ile ilgili sana yardımcı olabilmemiz için ilk adım olacak. Ayrıca, hattını kullanıma kapattırmak için Telekomünikasyon Kurumu Bilgi İhbar Merkezinin 444 9 777 ve 0312 232 23 23 numaralı telefonları araman gerektiğini de hatırlatmak isteriz.
Cihaz Sıfırlama ve Verilerinin Güvenliği 🔐
Kişisel verilerinin güvenliği hem senin hem bizim için çok önemli. Cihazını teknik servise göndermeden önce kişisel bilgilerini yedekleyip cihazını fabrika ayarlarına döndürmen gerekiyor. Eğer bu işlemi yapmadan cihazını teknik servise gönderirsen ne yazık ki verilerinin gizliliği ya da kaybına yönelik herhangi bir güvence veremeyeceğimizi önemle hatırlatmak isteriz.
- Eğer bir iPhone kullanıcısıysan;
“iPhone’umu bul” özelliğinin kapalı olduğundan emin olmalısın. Cihazın çalışmıyorsa, www.icloud.com adresinden hesabına giriş yaparak bu işlemi gerçekleştirebilirsin. - Eğer bir Android kullanıcısıysan;
“Cihazımı bul” özelliğinin kapalı olduğundan emin olmalısın. Cihazın çalışmıyorsa, cihaz markasının web sitesinden hesabına giriş yaparak bu işlemi gerçekleştirebilirsin. - Eğer bir HarmonyOS kullanıcısıysan;
“Cihazımı bul” özelliğinin kapalı olduğundan emin olmalısın. Cihazın çalışmıyorsa, https://consumer.huawei.com/tr/harmonyos adresinden hesabına giriş yaparak bu işlemi gerçekleştirebilirsin.
Katılım Payı Nedir? 💸 Süreci Nasıl İşler?
“Katılım Payı” sigorta işlemlerinde hizmetten yararlanan kişinin hizmet sağlayıcıya yaptığı belirli bir miktar ödemeyi ifade etmektedir. Akıllım Güvende sigortalarında katılım payı, polçe şartların doğrultusunda cihazının onarım ya da değişimi için %30 oranında yapacağın ödemeyi ifade etmektedir. Onarım ya da değişime ait kalan %70 oranındaki tutar ise Wiyo tarafından karşılanmaktadır.
Hasarlı cihazın teknik servisimize ulaştıktan ve ön incelemeye alındıktan sonra hasarın durumuna göre onarım ya da değişim işlemine ait detaylar netleşecek ve %30 katılım payının hesaplaması yapılacak. Bu aşamada seni detaylı bir SMS ile bilgilendirecek ve ödeme bilgilerini paylaşacağız.
SMS’te ilettiğimiz katılım payı tutarını 2 iş günü içerisinde https://wiyo.com.tr/katilim-payi-odeme linkine tıklayarak kredi kartınla ödeyebilir ya da açıklama kısmına cihazının IMEI numarasını ekleyerek TR10 0006 2000 3830 0006 2949 93 IBAN adresine alıcı adı KVK TEKNIK SERVIS HIZ. VE TIC. A.S. olacak şekilde Havale/EFT yapabilirsin.
Gönderdiğimiz SMS sonrasında katılım payını ödememiş olursan seni 0532 757 9496 Wiyo Müşteri Hizmetleri üzerinden arayacağız. Katılım payı ödemesini tamamlamaman halinde, cihazının iade sürecini başlatacak ve seni tekrar SMS ile bilgilendireceğiz.
Katılım payını ödedikten sonra teknik servisimiz cihazınla ilgili işlemlere başlayacak ve tamamlandığında sana cihazını ulaştıracağız.