Sağlıklı Yaşam Paket İçerikleri Hakkında Önemli Bilgi
1 Aralık 2024 tarihine kadar alınmış olan poliçeler için "Ek Hizmet Paketi" içeriği: Mini Check-up - Dolgulu Diş Bakım - Telefonda Doktor Danışma
1 Aralık 2024 tarihinden sonra alınmış olan poliçeler için "Ek Hizmet Paketi" içeriği: Reçeteli Online Muayene - Dolgulu Diş Bakım - Kapsamlı Check-Up
1 Aralık 2024 tarihine kadar satın alınmış olan poliçeler için
Mini Check-Up
Hizmet organizasyonu çağrı merkezine talep iletildikten itibaren 3 iş günü içerisinde sağlanmaktadır. Hizmetin içeriği şu şekildedir:
- Doktor Değerlendirme: Hekim tarafından sonuçların değerlendirilmesidir.
- Tam Kan Sayımı (18 Parametre): Kan hastalıkları ile diğer doku ve organ hastalıklarını araştırma ve izleme testidir. (Kan sayımı, Lökosit sayısı, Lenfosit, Eozinofil, Monosit, Parçalı nötrofil, Eritrosit sayısı, Hemoglobin (Hb), Hemaktorit (Hct), MCV, MCH, MCHC, RDW, Trombosit sayısı, MPV, PFW, PCT, PLCR, RDWSD)
- Akciğer Grafisi (Tek Yönlü): Akciğer, kalp ve komşu organ hastalıklarının tarama testidir.
- Tam İdrar Tahlili: Böbrek, mesane ve idrar yolları hastalıklarının araştırılması testidir.
- Sedimantasyon: Enfeksiyon hastalıkları ve romatizmal hastalıklar başta olmak üzere non-spesifik tanı testidir.
- Açlık Kan Şekeri: Şeker hastalığı tanı testidir.
- Total Kolesterol: Koroner damar hastalıklarının risk değerlendirme testidir.
- EKG: Koroner damar hastalıkları ile kalp ritim bozukluklarını tespit etme ve izleme testidir.
Dolgulu Diş Bakım Hizmeti
Sigortalılar yılda 1 kez ücretsiz olarak Diş Hekimi muayenesi, diş taşı temizliği, periapikal film ve tek diş dolgu hizmetlerinden faydalanabilirler. Sigortalı talebini çağrı merkezinden iletecek olup talep sonrası 3 iş günü içerisinde organizasyon gerçekleştirilmektedir. Hizmet Tüm Türkiye genelinde sunulmaktadır.
Online Doktor Danışma
Sigortalılar yıl içerisinde sınırsız olarak telefon üzerinden online doktor danışma hizmetinden faydalanabilirler. Sigortalı talebini çağrı merkezinden iletecek olup talep sonrası 24 saat içerisinde organizasyon gerçekleştirilmektedir. Bu kapsamda verilen hizmetler Uzaktan Sağlık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik ile ilgili sair mevzuata uygun olarak verilmektedir.
1 Aralık 2024 tarihinden sonra satın alınmış olan poliçeler için
Reçeteli Online Muayene
2 kez kulanım olarak sunulmaktadır. Sigortalı talebini çağrı merkezine ilettikten sonra cep telefonuna doktor randevusunu alması için bir link gönderilecek ve o link üzerinden istediği tarihe randevusunu alıp görüşmeye yine aynı link üzerinden katılacaktır.
Uzman pratisyen hekim ile görüşme süresi ortalama 10 dakika olup Muayene sonunda doktor tarafından uygun görülmesi durumunda sigortalı (hasta) için SGK onaylı ereçete düzenlenecek ve cep telefonuna sms ile Sağlık Bakanlığı aracılığıyla reçete kodu iletilecektir. Sigortalılar reçetede yazılı ilaçları dilediği eczaneden temin edebileceklerdir. İlaç masrafları sigortalıya aittir. Sigortalının e-nabız platformundaki bilgilerine ihtiyaç duyulması halinde sigortalı tarafından hekime e-nabız üzerinden izin verilmesi ya da ihtiyaç olan bilginin hekimle görüşme sırasında chat (mesajlaşma modülü) üzerinden paylaşılması gerekmektedir. Acil tıbbî durumlarda sigortalı uzaktan sağlık hizmeti yerine en yakın acil servise başvurmalıdır.
Dolgulu Diş Bakım Hizmeti
Sigortalılar yılda 1 kez ücretsiz olarak Diş Hekimi muayenesi, diş taşı temizliği, periapikal film ve tek diş dolgu hizmetlerinden faydalanabilirler. Sigortalı talebini çağrı merkezinden iletecek olup talep sonrası 3 iş günü içerisinde organizasyon gerçekleştirilmektedir. Hizmet Tüm Türkiye genelinde sunulmaktadır.
Kapsamlı Check-Up
Sigortalı talebini çağrı merkezinden iletecek olup talep sonrası 3 iş günü içerisinde organizasyon gerçekleştirilmektedir.
Aşağıda listelenmiş olan hizmetler yılda 1 defa ücretsiz olarak sağlanmaktadır;
- Doktor Değerlendirmesi: Hekim tarafından sonuçların değerlendirilmesidir.
- Akciğer Grafisi Tek Yönlü: Akciğer, kalp ve komşu organ hastalıklarının tarama testidir.
- EKG: Koroner damar hastalıkları ile kalp ritim bozukluklarını tespit etme ve izleme testidir.
- Tam Kan Sayımı (18 Parametre): Kan hastalıkları ile diğer doku ve organ hastalıklarını araştırma ve izleme testidir.
- Tam İdrar Testi: Böbrek, mesane ve idrar yolları hastalıklarının araştırılması testidir.
- Sedimantasyon: Enfeksiyon hastalıkları ve romatizmal hastalıklar başta olmak üzere nonspesifik tanı testidir.
- Açlık Kan Şekeri: Şeker hastalığı tanı testidir.
- Total Kolesterol: Koroner damar hastalıklarının risk değerlendirme testidir.
- PSA
- Mamografi
Evde Yaşam Paket İçerikleri Hakkında Önemli Bilgi
1 Aralık 2024 tarihine kadar alınmış olan poliçeler için "Ek Hizmet Paketi" içeriği: Kombi/Klima Bakım - Koltuk Yıkama - Telefonda Doktor Danışma - Göz Muayenesi
1 Aralık 2024 tarihinden sonra alınmış olan poliçeler için "Ek Hizmet Paketi" içeriği: Kombi/Klima Bakım - Koltuk Yıkama - Araç Yol Yardım - Konut Yardım Hizmetleri
1 Aralık 2024 tarihine kadar satın alınmış olan poliçeler için
Klima Bakımı
- Klima bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve riziko adresinde bulunan 1 adet klima için geçerlidir. Klima bakım hizmeti mobil, duvar tipi, salon tipi klimalarda geçerlidir.
- Sigortalının konutunda birden fazla klima olması durumunda, bir klima için ücretsiz bakım hizmetinden yararlanacak olup, diğer klima için hizmet indirimli sağlanacaktır.
- Klima bakım hizmeti, cihazın kapak ünitesi açılarak yapılmaktadır. Bu sebeple, garanti kapsamındaki cihazlarda, cihazın üretici firma garantisi kapsam dışı kaldığından bakım hizmeti önerilmemektedir. Sigortalının bu bilgiye rağmen bakım hizmetinden yararlanmak istemesi durumunda, yazılı muvafakatname verilmesi durumunda hizmet verilir.
- Klima bakımı sırasında ek bir işlem ihtiyacı duyulması halinde, sigortalının onayına istinaden servis yetkilisi indirimli fiyatlar üzerinden hizmeti sağlayacaktır.
- Çalışmayan, kırık, demonte cihazlara bakım hizmeti verilmez. Klima bakım işlemi sırasında, servis yetkilisinin arıza tespiti söz konusu olursa, arızanın büyümemesi vb. sebeplerden bakım işlemine devam edilmez. Sigortalının onaylaması durumunda, servis yetkilisi; indirimli fiyatlar üzerinden arızanın tamirini gerçekleştirdikten sonra bakım hizmetini sağlar. Sigortalının arızanın tamirini farklı bir servise yaptırmak istemesi durumunda, servis yetkilisi bakım işlemini yapmadan konuttan ayrılır. Sigortalının, kombi veya klima bakım hizmetinden farklı bir tarihte ve arıza giderildikten sonra faydalanma hakkı saklıdır.
- Asistans Firma klima cihazının herhangi bir özelliğinden veya arızasından kaynaklı olarak, hizmet vermeme hakkına sahiptir. Aşağıdakilerle sınırlı olmamak kaydıyla örnek durumlar belirtildiği gibidir:
- Cihazın optimum kullanım süresinin dolmuş olması,
- Üretimi devam etmeyen cihaz ve parça arıza tamiri ile değişimi,
- Cihazın konumu nedeniyle servisin müdahale edemeyeceği durumlar (kilitli dolap, yükseklik vb.)
- Servis ve idari makamlar tarafından hatalı müdahalede bulunulmuş cihaz ve parçalara hizmet verilmeme hakkı saklıdır.
- Randevu talebi sırasında cihazın markası, garanti durumu, cihazda mevcut bir arızanın olup olmadığı çağrı merkezi yetkilileri tarafından sorulacak olup, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek olası memnuniyetsizlikten hatalı ve eksik bilgi verildiğini tevsik etmesi kaydı ile Turkcell Dijital Sigorta A.Ş. (Wiyo) sorumlu tutulamaz.
Kombi Bakım
- Kombi bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve riziko adresinde bulunan 1 adet kombi için geçerlidir. Kombi bakım hizmeti konut tipi yoğuşmalı-yoğuşmasız kombi cihazları için geçerlidir. Bunlar haricindeki bacalı, kazanlı kombiler, merkezi sistem ısıtmalar, şofbenler, ısı pompaları, elektrikli kombiler, 25.000Kw üzerindeki cihazlar ve burada adı geçmeyen ancak yoğuşmalı-yoğuşmasız olan tüm cihazlar haricinde kalan cihazlar ile yerel dağıtıcı firma ve otoritelerin belirlediği standartlar haricinde kalan cihazlara işlem uygulanmaz.
- Sigortalının konutunda birden fazla kombi olması durumunda, bir kombi için ücretsiz bakım hizmetinden yararlanacak olup, diğer kombi için hizmet indirimli sağlanacaktır.
- Kombi bakım hizmeti, cihazın kapak ünitesi açılarak yapılmaktadır. Bu sebeple, garanti kapsamındaki cihazlarda, cihazın üretici firma garantisi kapsam dışı kaldığından bakım hizmeti önerilmemektedir. Sigortalının bu bilgiye rağmen bakım hizmetinden yararlanmak istemesi durumunda, yazılı muvafakatname verilmesi durumunda hizmet verilir.
- Kombi bakımı; arıza tespiti, kapak sökülmesi, cihazda biriken tozun temizlenmesi, fan kontrolü, eşanjör kontrolü, gaz basıncı ölçümü, elektrik kaçağı kontrolü hizmetlerinden; Klima bakımı ise; arıza tespiti, elektrik kaçağı kontrolü, gaz basıncı ölçümü, iç ünite filtreleri temizliği, iç ve dış ünite plastik kasa temizliğinden oluşmaktadır.
- Kombi/klima bakımı sırasında ek bir işlem ihtiyacı duyulması halinde, sigortalının onayına istinaden servis yetkilisi indirimli fiyatlar üzerinden hizmeti sağlayacaktır.
- Çalışmayan, kırık, demonte cihazlara bakım hizmeti verilmez. Kombi bakım işlemi sırasında, servis yetkilisinin arıza tespiti söz konusu olursa, arızanın büyümemesi vb. sebeplerden bakım işlemine devam edilmez. Sigortalının onaylaması durumunda, servis yetkilisi; indirimli fiyatlar üzerinden arızanın tamirini gerçekleştirdikten sonra bakım hizmetini sağlar. Sigortalının arızanın tamirini farklı bir servise yaptırmak istemesi durumunda, servis yetkilisi bakım işlemini yapmadan konuttan ayrılır. Sigortalının, kombi hizmetinden farklı bir tarihte ve arıza giderildikten sonra faydalanma hakkı saklıdır.
- 10 yaş ve üzeri kombi cihazlarında arıza halinde parça tedariki problemi yaşanması öngörülen durumlarda, bakım hizmeti sağlanmayacaktır.
- Asistans Firma ,kombi cihazının herhangi bir özelliğinden veya arızasından kaynaklı olarak, hizmet vermeme hakkına sahiptir. Aşağıdakilerle sınırlı olmamak kaydıyla örnek durumlar belirtildiği gibidir:
- Cihazın optimum kullanım süresinin dolmuş olması,
- Üretimi devam etmeyen cihaz ve parça arıza tamiri ile değişimi,
- Cihazın konumu nedeniyle servisin müdahale edemeyeceği durumlar (kilitli dolap, yükseklik vb.)
- Servis ve idari makamlar tarafından hatalı müdahalede bulunulmuş cihaz ve parçalara hizmet verilmeme hakkı saklıdır.
- Randevu talebi sırasında cihazın markası, garanti durumu, cihazda mevcut bir arızanın olup olmadığı çağrı merkezi yetkilileri tarafından sorulacak olup, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek olası memnuniyetsizlikten hatalı ve eksik bilgi verildiğini tevsik etmesi kaydı ile Turkcell Dijital Sigorta A.Ş. (Wiyo) sorumlu tutulamaz.
Koltuk Yıkama
- Koltuk yıkama hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve riziko adresinde bulunan 1 adet koltuk takımı (1 adet 3 kişilik, 1 adet 2 kişilik ve 2 adet 1 kişilik) için geçerlidir.
- 3 kişilik koltuk, standart ebat oturma genişliği maksimum 120 cm olan çift minderli koltuktur. Standart üzeri boyutlarda olan iki minderli koltuklar 2(iki) kişilik koltuk olarak sayılmaz; indirimli hizmet kapsamında değerlendirilir.
- Ücretsiz yıkama hizmetine, varsa koltuk alt ve sırt minderi harici aksesuar niteliğinde olan yastık ve kırlentlerin yıkanması dahil değildir.
- Yıkama yapılacak koltuk kumaşının cinsi yıkanabilir olmalıdır. Suni deri, deri, süet, nubuk, kadife, su tutmayan kumaş vb. farklı kimyasal gerektiren kumaşla döşeli ve chester tipi koltuklar ücretsiz yıkama hizmetine dâhil değildir. Belirtilen cins döşenmiş koltuk sahibi sigortalılar, talep etmeleri halinde indirimli olarak hizmetten faydalanacaklardır.
- Riziko adresinde belirtilen özellikler haricinde koltuk olması ve sigortalının bu koltuklar için yıkama talep etmesi halinde bu hizmet indirimli sağlanacaktır.
- Yıkama sırasında ek bir işlem ihtiyacı duyulması halinde, sigortalının onayına istinaden firma yetkilisi indirimli fiyatlar üzerinden hizmeti sağlayacaktır.
- Koltuklar üzerinde bulunan lekelerin yıkama işlemi sonrası tamamen çıkacağına dair garanti verilmez. Lekelere daha önceden müdahale edilmiş; lekelere ve/veya koltuğun kumaşlı/sız yüzeylerine leke çıkarıcı, çamaşır suyu vb. kimyasal maddeler ile müdahale edilmiş olduğu durumlarda, yıkama sonrası bu bölgelerden tam netice alınamaması halinde bu durumdan yıkama firması sorumlu tutulamaz.
- Yıkama işlemi sonrasında kurutma işlemi için sigortalının, firmanın belirteceği yöntemlere uyması gerekmektedir. Belirtilen yöntemlere uyulmaması nedeniyle oluşabilecek memnuniyetsizliklerden firma veya AWP sorumlu tutulamaz.
- Randevu talebi sırasında koltuğun iskelet tipi, döşeme kumaş türü, boyutları, leke durumu çağrı merkezi yetkilileri tarafından sorulacak olup, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek olası memnuniyetsizlik ve zararlardan hatalı ve eksik bilgi verildiğini tevsik etmesi kaydı ile Turkcell Dijital Sigorta A.Ş. (Wiyo) sorumlu tutulamaz.
Online Doktor / Online Diyetisyen
Sigortalı’ya özel olarak, anlaşmalı diyetisyen birimlerinde sağlıklı beslenme ve diyetisyen hizmeti poliçe süresince ücretsiz olarak sunulmaktadır. Sigortalı talebini çağrı merkezinden iletecek olup talep sonrası 3 iş günü içerisinde organizasyon gerçekleştirilmektedir. Hizmet Tüm Türkiye genelinde sunulmaktadır. Sigortalılar yıl içerisinde sınırsız olarak telefon üzerinden online doktor danışma hizmetinden faydalanabilirler. Sigortalı talebini çağrı merkezinden iletecek olup talep sonrası 24 saat içerisinde organizasyon gerçekleştirilmektedir. Bu kapsamda verilen hizmetler Uzaktan Sağlık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik ile ilgili sair mevzuata uygun olarak verilmektedir.
Göz Muayenesi
Sigortalılara yılda 1 kez göz muayene hizmeti ücretsiz olarak sunulmaktadır .Muayene dışındaki tetkik ve tedavilerde ücret sigortalıya aittir. Sigortalı talebini çağrı merkezinden iletecek olup talep sonrası 3 iş günü içerisinde organizasyon gerçekleştirilmektedir.
1 Aralık 2024 tarihine kadar satın alınmış olan poliçeler için
Kombi & Klima Bakımı
- Kombi ve Klima bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez adreste bulunan 1 adet klima ve 1 adet kombi için geçerlidir. Klima bakım hizmeti; mobil, duvar tipi, salon tipi klimalarda; kombi bakım hizmeti konut tipi yoğuşmalıyoğuşmasız kombi cihazları için geçerlidir. Bunlar haricindeki bacalı, kazanlı kombiler; merkezi sistem ısıtmalar, şofbenler, ısı pompaları, elektrikli kombiler, 25.000Kw üzerindeki cihazlar ve burada adı geçmeyen ancak yoğuşmalıyoğuşmasız olan tüm cihazlar haricinde kalan cihazlar ile yerel dağıtıcı firma ve otoritelerin belirlediği standartlar haricinde kalan cihazlara işlemi uygulanmaz.
- Sigortalının konutunda birden fazla kombi veya klima olması durumunda, bir klima veya kombi için ücretsiz bakım hizmetinden yararlanacak olup, diğer kombi veya klima için hizmet indirimli sağlanacaktır.
- Kombi ve Klima bakım hizmeti, cihazın kapak ünitesi açılarak yapılmaktadır. Bu sebeple, garanti kapsamındaki cihazlarda, cihazın üretici firma garantisi kapsam dışı kaldığından bakım hizmeti önerilmemektedir. Sigortalının bu bilgiye rağmen bakım hizmetinden yararlanmak istemesi durumunda, yazılı muvafakatname verilmesi durumunda hizmet verilir.
- Kombi bakımı; arıza tespiti, kapak sökülmesi, cihazda biriken tozun temizlenmesi, fan kontrolü, eşanjör kontrolü, gaz basıncı ölçümü, elektrik kaçağı kontrolü hizmetlerinden; Klima bakımı ise; arıza tespiti, elektrik kaçağı kontrolü, gaz basıncı ölçümü, iç ünite filtreleri temizliği, iç ve dış ünite plastik kasa temizliğinden oluşmaktadır.
- Kombi/klima bakımı sırasında ek bir işlem ihtiyacı duyulması halinde, sigortalının onayına istinaden servis yetkilisi indirimli fiyatlar üzerinden hizmeti sağlayacaktır.
- Çalışmayan, kırık, demonte cihazlara bakım hizmeti verilmez. Kombi veya Klima bakım işlemi sırasında, servis yetkilisinin arıza tespiti söz konusu olursa, arızanın büyümemesi vb. sebeplerden bakım işlemine devam edilmez. Sigortalının onaylaması durumunda, servis yetkilisi; indirimli fiyatlar üzerinden arızanın tamirini gerçekleştirdikten sonra bakım hizmetini sağlar. Sigortalının arızanın tamirini farklı bir servise yaptırmak istemesi durumunda, servis yetkilisi bakım işlemini yapmadan konuttan ayrılır. Sigortalının, kombi veya klima bakım hizmetinden farklı bir tarihte ve arıza giderildikten sonra faydalanma hakkı saklıdır.
- 10 yaş ve üzeri kombi cihazlarında arıza durumunda parça tedariki problemi yaşanması öngörülen durumlarda bakım hizmeti sağlanmayacaktır.
- Hizmet organizasyonu talep iletildikten sonra 10 iş günü içerisinde sağlanmaktadır.
- Turkcell Dijital Sigorta A.Ş.(Wiyo), kombi cihazının herhangi bir özelliğinden veya arızasından kaynaklı olarak, hizmet vermeme hakkına sahiptir. Aşağıdakilerle sınırlı olmamak kaydıyla örnek durumlar belirtildiği gibidir:
- Cihazın optimum kullanım süresinin dolmuş olması,
- Üretimi devam etmeyen cihaz ve parça arıza tamiri ve değişimi,
- Cihazın konumu nedeniyle servisin müdahale edemeyeceği durumlar (kilitli dolap, yükseklik.vb)
- Servis ve idari makamlar tarafından hatalı müdahalede bulunulmuş cihaz ve parçalara hizmet verilmeme hakkı saklıdır.
- Randevu talebi sırasında cihazın markası, garanti durumu, cihazda mevcut bir arızanın olup olmadığı çağrı merkezi yetkilileri tarafından sorulacak olup, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek olası memnuniyetsizlikten Turkcell Dijital Sigorta A.Ş.(Wiyo) sorumlu tutulamaz.
Koltuk Yıkama
- Koltuk yıkama hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez adreste bulunan 1 adet koltuk takımı (1 adet 3 kişilik, 1 adet 2 kişilik ve 2 adet 1 kişilik) için geçerlidir.
- 3 kişilik koltuk, standart ebat oturma genişliği maksimum 120 cm olan çift minderli koltuktur. Standart üzeri boyutlarda olan iki minderli koltuklar 2(iki) kişilik koltuk olarak sayılmaz; indirimli hizmet kapsamında değerlendirilir.
- Ücretsiz yıkama hizmetine, varsa koltuk alt ve sırt minderi harici aksesuar niteliğinde olan yastık ve kırlentlerin yıkanması dahil değildir.
- Yıkama yapılacak koltuk kumaşının cinsi yıkanabilir olmalıdır. Suni deri, deri, süet, nubuk, kadife, su tutmayan kumaş vb. farklı kimyasal gerektiren kumaşla döşeli ve chester tipi koltuklar ücretsiz yıkama hizmetine dâhil değildir. Belirtilen cins döşenmiş koltuk sahibi sigortalılar, talep etmeleri halinde indirimli olarak hizmetten faydalanacaklardır.
- Adreste belirtilen özellikler haricinde koltuk olması ve sigortalının bu koltuklar için yıkama talep etmesi halinde bu hizmet ücretli sağlanacaktır.
- Yıkama sırasında ek bir işlem ihtiyacı duyulması halinde, sigortalının onayına istinaden firma yetkilisi ücretli hizmeti sağlayacaktır.
- Hizmet organizasyonu talep iletildikten sonra 10 iş günü içerisinde sağlanmaktadır.
- Koltuklar üzerinde bulunan lekelerin yıkama işlemi sonrası tamamen çıkacağına dair garanti verilmez. Lekelere daha önceden müdahale edilmiş; lekelere ve/veya koltuğun kumaşlı/sız yüzeylerine leke çıkarıcı, çamaşır suyu vb. kimyasal maddeler ile müdahale edilmiş olduğu durumlarda, yıkama sonrası bu bölgelerden tam netice alınamaması halinde bu durumdan yıkama firması sorumlu tutulamaz.
- Yıkama işlemi sonrasında kurutma işlemi için sigortalının, firmanın belirteceği yöntemlere uyması gerekmektedir. Belirtilen yöntemlere uyulmaması nedeniyle oluşabilecek memnuniyetsizliklerden firma veya Turkcell Dijital Sigorta A.Ş. (Wiyo) sorumlu tutulamaz.
Araç Yol Yardım (ücretsiz)
Yılda 1 kez ücretsiz olarak sunulmaktadır. Akü takviyesi ve lastik ile ilgili durumlarda hizmet sağlanmaktadır. Sigortalı talebini çağrı merkezi üzerinden iletecek olup organizasyon anlık gerçekleştirilmektedir. Lastik ile ilgili sorun olması durumunda en yakın lastikçiye götürülmektedir. Hizmet tüm Türkiye genelinde sunulmaktadır.
Araç ile yolculuk esnasında oluşabilecek lastik arızaları için, Şirket araçta mevcut olan yedek lastikle değiştirmek üzere olay yerine bir servis sağlayıcı gönderecektir. Şirket, işçilik masraflarını karşılayacak, malzeme masrafları Sigortalı tarafından ödenecektir. Sigortalı araçta yedek lastik olmaması veya lastiğin onarılmasını gerektirecek durumlarda, araç en yakın servise veya lastikçiye limitsiz çektirilecektir.
Konut Yardım Hizmetleri
Konut Bilgi Hattı
Sigortalı acil hizmet gerekliliği dışında kalan durumlarda Turkcell Dijital Sigorta A.Ş.(Wiyo)’yi aramak suretiyle aşağıdaki işkollarında ve asistanslık ile bağlantılı hizmet veren tüm birimlerin telefon numaraları ve adres bilgilerini öğrenebilecektir:
- Ambulans Şirketleri, Hastane ve Doktorlar, Nöbetçi Eczaneler, Su Tesisatçıları, Elektrik Tesisatçıları, Araba Kiralama Şirketleri, Seyahat Acentaları, Evden Eve Nakil Şirketleri, Halı ve Döşemecilik, Kumaşçı, Restoranlar ve Kafeler, Eğlence ve Show Merkezleri, Turizm Danışma, Turizm Meslek Örgütleri, Kargo Firmaları, Asansör, Jeneratör, Güneş Enerjisi, Diğer İş Kolları vb
- Çilingir, Camcı, Beyaz ve Elektrikli Eşya Servisleri, Otel ve Konaklama Tesisleri, Uydu Anten Servisleri, Boya İşleri, Marangoz İşleri, İnşaat İşleri, Klima ve Isıtıcı Hizmetleri Müzeler ve Kültür Merkezleri Elçilik ve Konsolosluklar Turist Rehberleri, Turizm Polisi, Pasaport Güvenlik Şirketleri Kalorifer ve Doğalgaz Sistemleri
Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı Sigortalı tarafından ilgili işkoluna yapılacaktır. Asistans Firma bu tür hizmetlerin verilmesi için, yalnızca Sigortalı ile işkolunu buluşturacak, hizmetin ifası veya yanlış ifasından dolayı ortaya çıkacak olan hasar veya zarardan hiç bir şekilde sorumlu olmayacaktır.
Dahili Su Tesisatı*
Sigortalının daimi ikametgahında su tesisatındaki kırılma/patlama/anza nedeniyle acil tamir gerektiren durumlarda asistans firması, bir tesisatçıyı konut adresine yollama, standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda 3 kez, olay başına azami 1.000 TL limit dahilinde üstlenir.
Daimi ikametgah içindeki sıhhi tesisat, musluk ve diğer donanıma bağlı olmayan her türlü elemanın tamiri; tesisat hasar veya kırılmasından kaynaklansa dahi her türlü ıslanma, kaçak, sızıntı ve benzerinden dolayı meydana gelen hasarın tazmin ve tamiri; sıhhi tesisata bağlı her türlü elektrikli eşya, beyaz eşya, ısıtıcılar, filtrelerin tamir veya değişimi, sıhhi tesisat malzemesinin tamirinden doğan veya değişiminden doğan malzeme masrafları, Daimi İkametgahın bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs Daimi İkametgaha ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri; kanalizasyon/pis su tesisatlarının tıkanması veya tamiri ve sonradan ilave edilen sıva üzeri tesisat kapsam dışıdır.
Elektrik Tesisatı*
Sigortalının daimi ikametgahının dahili elektrik tesisatında (elektrik sigortasından priz/elektrik anahtarlarına kadar) meydana gelebilecek ve konuta elektrik enerjisinin ulaşmasını engelleyecek problemlerde asistans firması bir elektrikçiyi konut adresine yollama, standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda 3 kez, olay başına azami 1000 TL limit dahilinde olmak üzere üstlenir.
Daimi İkametgah içindeki elektrik tesisatından yararlanılmasını sağlayan her türlü elemanların (lamba, duy, floresan, priz, elektrik düğmesi) tamiri; tesisat hasanndan kaynaklansa dahi her türlü elektrikli aleti hasarının tazmin ve tamiri; tesisata bağlı her türlü elektrikli eşya, beyaz eşya, ısıtıcılar, havalandırma tesisatı ve benzerinin tamiri veya voltaj alçalıp yükselmesinden doğan zararlarının tamiri; Daimi İkametgahın bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs Daimi İkametgahına ait tesisat veya diğer donanım Daimi İkametgah içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasaın tazmin ve tamiri ve elektrik tesisatı çok eski ve tamir edilemeyecek durumda ise kapsam dışıdır.
Çilingir Gönderimi*
Sigortalının ikamet ettiği konut anahtarının kaybedilmesi, unutulması, kazaen veya hırsızlık neticesinde hasar oluşması gibi durumlarda konuta girilebilmesi için asistans firması bir çilingiri ikametgâh adresine yollama organizasyonunu yapar ve hizmet bedelini 1.000 TL limit dahilinde, bir yıl içinde azami 3 defaya mahsus olmak üzere üstlenir. Ek anahtar yaptırılması, kilit değiştirilmesi sonucu oluşacak malzeme masrafları kapsam dışıdır.
Çilingir hizmeti kapsamı
Değiştirme:
- PVC, ahşap, demir, çelik veya alüminyum dış kapı kilidinin arıza sonrası çalışamaz haldeki kilidin değiştirilmesi,
- PVC, ahşap, demir, çelik veya alüminyum dış kapı kilidinin arıza sonrası çalışamaz haldeki barelin değiştirilmesi,
Birebir yakın ürün baz alınır. Poliçe kapsamında ve limitler dahilinde kalmak üzere standart kilit, barel, rozet vb. malzeme kullanılır.
Aksesuar malzemeler asistans poliçe kapsamı dışında olup sigortalı tarafından karşılanır (güvenlik zincirisüngüsü, kapı freni vb.)
İstisnalar:
- Anahtarların kopya edilmesi
- İsteğe bağlı kilit veya barellerin değiştirilmesi
- İsteğe bağlı kapının açılması
Cam Kırılması*
Sigortalının daimi ikametgaha ait dış yüzey camlarının herhangi bir sebeple kırılması durumunda asistans firması, bir camcıyı daimi ikametgah adresine yollama, standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda 3 kez, olay başına azami 1.500 TL limit dahilinde olmak üzere üstlenir.
*Yukarıda yer alan ek hizmetler kapsamında belirtilen limitleri aşan masraflar, sigortalı tarafından ödenecektir. Asistans firması, teminat limitine kadar olan tamiratı yapacak, aşan kısım için sorumlu olmayacaktır.
Eve Doktor veya Ambulans Gönderilmesi Organizasyonu
Sigortalının ikametgahında kendisi ve yakınlarının, WHO(Dünya Sağlık Örgütü)'nun tanımladığı kriterlere göre ani bir hastalığı veya yaralanması durumunda, asistans firması tarafından uygun bulunan bir nakil aracıyla en yakın tıbbi merkeze nakli organize edilir. Talep edilmesi halinde ücreti Sigortalıya ait olmak üzere konuta doktor gönderilmesini organize eder.
Konuta Hemşire Gönderilmesi Organizasyonu
Asistans firması, sigortalının/yakınının ameliyat sonrasında, bakıma ihtiyaç duyulan bir hastalığı esnasında konutta sigortalıya/yakınına bakacak kimse yok ise, kişinin doktorunun ve asistans firmasının onayı ile ücreti sigortalıya ait olmak kaydıyla konuta hemşire yollar.
Anne ve Yeni Doğan Servisi Organizasyonu
- Sağlık ve bakım hizmetleri,
- Bebek bakımı ve beslenmesi konusunda eğitim,
- Yeni doğan sarılığı olması durumunda fototerapi tedavisi verilmesi için,
Asistans Firma bedelleri Sigortalı tarafından karşılanmak üzere uzman kişileri ve tıbbi ekipmanı Sigortalı nın konutuna gönderir. Bu hizmet Sigortalı’ya fatura edilirken Asistans Firmasının indirimli anlaşmalı fiyatları ile edilecektir.
Desteğe mi İhtiyacın Var?
Ek hizmet paketlerimizle ilgili daha fazla bilgi almak ve randevunu oluşturmak için 0532 757 9496 numaralı Wiyo Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsin.